Tema: Re: Šiltnamio laistymas
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-04-23 14:27:43
na šiltnamio augalams (pomidorai, agurkai, paprikos) manyčiau labiau
tinka laistymas, kai prie kiekvieno augalo nuvedi atskirą kapiliarinę
šlangelę, nes kiekvieno centimetro drėkinti nėra reikalo, nebent apart
pomidorų dar kažkas auginama. Aš kelis metus turėjau lašelinę šlangą, o
praeitais metais perdariau perdariau į taškinį laistymą kiekvienam
augalui atskirai. Tai tokia sistema man labiau patiko, o ir didesnis
vandens kiekis ten išbėga per laiko vienetą, jei naudojama ne slėginė
sistema, o pvz. bačka iškelta.