Tema: Re: brandinių rūbų išparduotuvės
Autorius: Rimas
Data: 2018-04-23 08:33:09
On 2018.04.20 17:21, Pjero wrote:
> sorry
> tai rengiesi  Gariūnuose ar Maximoje ?
>
> https://www.ogmiosmiestas.lt/parduotuves/erdve-visai-seimai/

Nelabai supratau šito kvailo komentaro...

Dėl patogumo neperku nei gariūnuose, nei urmo bazėse ar pačios maximos
parduotuvėje (man nėra pasirinkimo dažniausiai normalaus toj maximoj).

O tos visos kitos tavo parduotuvės (ogmios miestas) - tai tos pačios
gariūninės prakės, tik su savo lipduku (bent dauguma iš jų).

Taip - būtent ten ir perkuosi - einu į Akropolius, pasirenku Audimas,
NewYour, Reserved, Zara, Takko fasion ir panašų fuflo ir viskas.

Neinu į visokias išparduotuves A, B,  kur viskas kaip min 3x-5x daugiau
kainuoja, nes ten matai koks pasaulinis "brendas" užklijuotas.

BB aš ant tokių prekių. Nors aišku nusipirku ir labiau "brendinių" kaip,
kad Ecco ar Timberland, bet perku nes patiko modelis, dizainas, o ne,
kad ant jų kažkas užklijuota. PX man tie lipdukai.