Tema: Re: Medinio fasado dazymas
Autorius: Imantas L
Data: 2018-04-11 16:07:55
Del strukturos, tai mano nuomone neutrali - gali matytis, gali ir
nesimatyt... Abiem atvejais tinka. Atveze man pavyzdi su visom esamom
spalvom, tai bus daroma 4-a spalva (kur struktura matosi nezymiai)

"bzik"  wrote in message news:pal0e6$1kt$1@trimpas.omnitel.net...

dažyvė skirta tam, kad matytųsi medžio struktūra, rievės, kas labai
patinka natūralumo mėgėjams :) Priklausomai nuo spalvos tas matomumas
bus didesnis ar mažesnis.
Mano patirtis su daliniu dengiamumu nekokia, tai dažau pilnai.