Tema: Re: Polistirolas grindims
Autorius: Tester
Data: 2018-04-05 22:12:16
teta Googlė rado http://manonamostatyba.lt/grindu-irengimas/
http://www.paroc.lt/sprendimai/statybine-izoliacija/grindys/grindys-ant-grunto

aš dėčiau hidroizoliacinę plėvelę apačioje, ant polistirolo - popierių.

"cD-r0m"  wrote in message news:pa5pqm$hcn$1@trimpas.omnitel.net...

Ačiū visiems už mintis. Aukštis jau fiksuotas, polistirolui 100mm. Su
tom plėvelėm žiūriu visi skirtingai šneka, po juodgrindėm, virš, ant
polistirolo, kažkurias dvi, dar kiti ir visas trys siūlo :)

Po juodgrindėm nedėtas, o ir šiaip ten būtų be ryšio ji, nes gruntas
toli gražu ne pajūrio smėliukas.

Kam ji irgi ginčai - nuo drėgmės grunte, nuo betono pribėgimo tarp lapų

Polistirolą manau tokį imt reik:
https://lemora.lt/izoliacija/silumos-garso-izoliacija/putu-plokstes/3275-putplastis-geoporas-eps-100-frezuotas#/1089-ismatavimai-50x500x1000_mm_0_287_m