Tema: Re: Dujinio katilo problema
Autorius: Doncius
Data: 2018-04-04 08:20:58
Finishas idomus. pakeitus plata - paaiskejo, kad vis tiek niekas
neveikia ir katilas nebeuzsikuria visai. 18.00 val, meistras pareiske,
kad jo darbo laikas baigesi ir jis rytoj atvaziuos su kitu kolega.
Sakau, tau gal galvoj negerai, mane palieki ne tik be sildymo, bet ir be
karsto vandens. Atstatyk viska kaip buvo. Sitas vis tiek pabego, bet
graziai apsaukus kazka is DKTA - po valandos atsiunte kita meistra
(kuris iki siol man aptarnavimus darydavo), grazino plata atgal, pravale
degikli ir viskas kol kas veikia.