Tema: Re: Q: LIDL akumuliatorinis graztas
Autorius: fenix
Data: 2018-03-23 16:07:57
2018.03.23 12:32, bzik rašė:
> žiūrint kokio diametro skylės, kiek jų ir kokio tvirtumo siena.
> Daugiabučio bloke elektriniu smūginiu grąžtu esu prasikeikęs gręžt.
> Grąžtai perkaista, o rezultato nėra. Tuo tarpu tą patį darbą
> perforatorius padaro per kelias sekundes.

siandien greziau lygiai 2 skyles butent blokinio daugiabucio sienoje:
viena vidinej, viena isorinej. tai isorine prasigreze su paprastu graztu
be kalimo funkcijos, ten keramzitbetonis, o vidinei kiaurai slylei
naudojau tikra kalanti perforatoriu - ten tradicinis gelzbetonis, su
paprastu graztu buciau uzsikeikes