Tema: Re: Parama kieto kuro katilo keitimui
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-03-23 09:41:39
Laaif as dar spejau siemet. Doku nera ten kazkoks kosmosas, tik
pateikimas toks sakyciau sprintas - pradejo priiminet, ta pacia diena
pries pietus jau registravo mane 225, jauciu uzsipilde eile per ta pacia
diena, nu max 2 dienas :)
Grazina bent jau mano atveju 25%. Cia KK katila keiciant i oras-vanduo SS.