Tema: Re: req: tvorele biudzetinis variantas
Autorius: eSSas
Data: 2018-03-15 12:17:25
"Nioka" <dainius_TRINTI@inbox.ru> wrote:
> Ten, ankstesniame poste, prikabinau informacijžż Joje yra duomenys, kiek
> kokiame grunte gylio gręžti ir kiek įleisti tvoros stulpelžż kad
> neišsitrauktžż

Man neleis pacituot kirilica parasytu veju apie tai, kad "1/3 stulpo ileidimo i skyle gylio pilnai pakaks". Suleist 40 cm stulpo i zvyra pakaks, kad jis stovetu tiesiai ilgai ir laimingai? C'mon! Ir dar tas "purvinas darbas maisant skiedini", lyginant su neaprasytu budu tankinti zvyra...

Issigreziu metra, dedu apacioje 2-5 cm polistirolo pagalve ir uzpilu kibiru skiedinio pramaisiui su skalda ar bilekuom akmeniniu. Gipsas

S.