Tema: Re: Fugen ar Uniflotas
Autorius: bzik
Data: 2018-03-15 12:00:51
prieš 10m., kai uždaviau panašius klausimus apie siūles, man tuo metu
dirbę meistrai bakstelėjo į likusius mp-75 maišus ir pasakė, kad nebus
jokio skirtumo. Realiai vis gkp plyšiai tuo ir užtepti. Skilimas yra tik
vienoj vietoj, kur kažkodėl po kelių metų pasėdo medinė perdanga.
Skilimas lubose + skilo. 2a plytelės grindyse.
Namas rekonstruotas medinis. Rąstai juda, bet GKP netrūkinėja (dvigubas
ant profilių kas 40cm - nenorėjau linguojančių ir barškančių sienų).