Tema: Re: comm: naudotas granulinis katilas Smartfire11
Autorius: booraz
Data: 2018-03-13 17:10:25
Man asmeniskai minusas, kad apskritai reikia rupintis. Jeigu bunu namie,
tai nera problemos. Kaip ir rasiau 10-14 dienu ramu. Bet, kadangi darbas
susijes su komandiruotemis, tai reikia prasyti, kad uzpiltu granuliu,
isvalytu. Granuliu pirkdavau visam sezonui, atveza i namus, irgi jokio
didelio rupescio. Bet galu gale vistiek dujos turetu buti patogiau (bent
jau tikiuosi), nors ir brangiau.

--
booraz