Tema: Re: Spynos klausimas
Autorius: qwerty
Data: 2018-03-12 16:28:15
Tai nenuliauziamu nera. Cia daugiau patogumo klausimas. Pvz grizes girtas
kisi rakta bele kuria puse, tas pats raktas rakina daugiau spynu - varteliu,
sandeliuko ar dar ko...

"Kancler"  wrote in message news:p8622g$gg9$1@trimpas.omnitel.net...

Man kai likau be raktu mandra spyna, su salyga kad stengesi
nesugadint duru ir labai neskubejo per 10 minuciu sugreziojo ir
sulauze