Tema: Re: kokÄÆ lazerÄÆ prie Å«kio pasiimti?
Autorius: ravikas
Data: 2018-03-12 10:38:26
blet kas per nesamonė nuomuotis tai nesuprantu prireikia ir galvok ar
čia lėkti kažkur ieškoti ar apseisiu, nulėksi tai neturės ar nedirbs tuo
momentu nx, per porą kartų už jį vistiek sumokėsi. Guli namie ir
negaila, net jei kartą tik metuose reikės. Juolab kad ne tukstančius
kainuoja ir vietos praktiškai neužima.

aš pasiėmiau žalia bosch už 60 ar 70 pinigų su stovu dviejų linijų, tai
nesigailiu, reikėjo daug anksčiau imti :) lauke tai nebent vakare, o
šiaip tai geras daiktas.