Tema: Re: dumu/smalkiu detektorius
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-03-08 16:59:44
aš tai nusižiūrėjau su ekranu, keli matavimo lygiai,10metų veikimas ir
t.t - Honeywell XC100D. Amazone visai pigiai radau (~36€)
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00OTTRJXY/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1
Turiu krosnį, kuri pakuriama tik kartais prie progos, ar kai labai
dideli šalčiai, tai man pačiam  įdomu, koks tas smalkių lygis gaunasi
(jei yra) kūrenant ar uždarius jušką.