Tema: Re: OT: menkniekiu pirkimas is ebay
Autorius: bzik
Data: 2018-03-04 10:26:19
kiniečius geriau pirkt per aliexpress. Visi užsakymai gauti. Tipinis
siuntimas 30-50d., retkarčiais ateina per 3 sav.
su kiniečiais iš ebay ar amazon buvo negautų prekių. Paprastai užsakyme
nurodoma planuojama pristatymo data. Jei ji pradelsta, registruoji
skundą dėl negautos prekės. Jei pardavėjas atsišauks ir paprašys
luktert, gali geranaoriškai savaitėlę luktert. Jei neatsilieps per
nustatytą laiką, gausi pinigus atgal.