Tema: Re: Nuosedos kondensac. katilo silumokaicio pavirsiuje - valymas ?
Autorius: xc
Data: 2018-02-26 18:41:58
Pas mane bute katilas, galima sakyti aukščiausiame taške, tai vandens
ten tiek išbėga, kiek jame pačiame yra (pora litrų maks). Išėmimas - gal
kokios 3 minutės meistro darbo, įdėjimas tiek pat, tai primygtinai
prašau vos ne kasmet normaliai praplauti - kažkaip kaupiasi ant jo tos
šviesiai pilkos nuodėgos. Katilas senas atmosferinis, orą ima iš
aplinkos, tai visokios dulkės, katės plaukai (mėgsta ant viršaus užlipti
:) ) pridega...