Tema: Re: Q: Durys garazas/katiline ir garazas/tamburas
Autorius: Saulius74901
Data: 2018-02-23 08:37:30
Pas mane garažo siena ribojasi su 2 kambario sienom (apie 28kv.m). Garažas
nešildomas.
Iš garažo pusės sienos (25cm keramika), kurios ribojasi su namu šiltintos 10
cm. polistorolo.
Lubos garaže 15 mm OSB, o virš OSB nešildoma palėpė.
Kai sausį atšalo iki -12 garaže patapo minusas.
Nepatingėjau ir prieš savaitę garažo lubas iš palėpės vata 15 cm apšiltinau.
Vakar garaže +2.