Tema: Re: Elektroninis vandens siurblio darbo kontrolės prietaisas
Autorius: bzik
Data: 2018-02-21 15:21:43
kol neturėjau miesto vandentiekio, stovėjo hidroforas su
http://www.saltukas.lt/atsargines-dalys/preke/kp1-danfos-1-4-sae-060-110166-zemo-slegio-rele-SLR010
Spėju po poros metų naudojimo membrana prakiuro, nes siurblys jungdavosi
po kelių s, pradėjus leisti vandenį. Netvarkiau, nes jo ūžimas man
netrukdė. Gal tik siurbliui dažni trumpi paveikimai mažiau sveika.