Tema: Re: Daugiabuty stovo keitimas
Autorius: bzik
Data: 2018-02-21 09:34:46
dėl pilnos nesutarsi, nes kiekvienas butas gali turėt skirtingas
išlaidas. Pvz. pas tėvus stovai už durelių, lengvai prieinami atstūmus
spintą. Neatmetu varianto, kad daręsi remontus viską užlipdė, nudažė.
Kuo remiantis jam reiktų kompensuot?
Pažįstami kaip sykis užvakar išsikraustė mėnesiukui kol bus remontas,
nes po stovo keitimo virtuvės siena buvo tik grubiai nutinkuota.