Tema:
Autorius: tranzoo
Data: 2018-02-14 08:44:33
nu nx is aliexpreso.

visu pirma - ar tikrai reikia?

visu antra - ar tikrai yra geras izeminimas ir zaibosauga?

visu trecia- imciau tik is rimtos kompanijos, kuri gali prisiimt
garantija. montavimas irgi atitinkamas turetu but.

is mano kuklios elektriko patirties - montuodamas iranga, paprastai
jungiu UPS su apsauga, satelitine aparatura "kabinu" ant antro tipo
(class C) vienpoliu, kur suveikus pakeist reikia.