Tema: Re: Šildymas skystu kuru
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2018-02-11 20:56:20
Dyzelio smarvelė... tik jeigu talpa kiaura.

Aš šildau jau 8 sezonai, namas 2010 statybos, apie 700 m3. šildau ir ruošiu
karštą vandenį.  Per paskutinius 3 sezonus sukūrenau 3t, sumokėjau 1600 eur.
Katilas 18 kW Viessmann, talpa 1 m3. Po tiek ir perku iš didmenininko.
Atveža, supila, Katilą galima valdyt sms, ką dažnai ir darau.
Leidimas įsigyti be akcizo gaunamas užpildžius prašymą per mano vmi jau keli
metai. Niekur važiuoti nereikia.

Šnekėt apie brangumą tuščias reikalas. Kaip ir lygint su malkom. Viskas
priklauso nuo galimybių ir poreikių.

V.

"Nioka"  parašė naujienų news:p5q1r0$qap$1@trimpas.omnitel.net...

Pažystamas naudoja tokį skysto k. katilą. Reikia pristatyti to katilo
dokumentus (gal ir kokius įrengimo ar pridavimo) Mokesčių inspekcijai ir
gauni leidimą pirkti Dyz. kurą kolonėlėje be akcizo. Dyz. kuro kiekis
priklauso nuo katilo galingumo. Nežinau, kaip ten su pirkimų kiekiais, ar
galima pirkti kanistromis, ar turi visą kiekį paimt vienu kartu. Gal būt
žmones gasdina tokių leidimų gavinėjimas kasmet, priklausomybė nuo VMI ir
kitos valdžios geranoriškumo (sugalvos nebeduot pirkti be akcizo ir kūrensi
brangiausiu kuru). O šiaip viskas ten tvarkoj, katilas tikrai protingas,
kaip dujų katilai. Tik dyzelio smarvelė yra.