Tema: Re: Vidaus duru uzpildas
Autorius: Sail
Data: 2018-02-10 18:18:14
Del standartiniu duru nepapasakosiu, bet jei nori geros garso izoliacijos,
tai paprastos tau netiks.

Teisingos durys durys yra testuojamos garso pralaidumui. Kaip tik uzmeciau
aki - prie staktos prikaltas duru sertifikatas su parasytu garso slopinimu
decibelais.

Plius, tures buti slenkstis apacioj, nes durys turi prisispausti prie
tarpines visu perimetru.

Buvo ir man toks poreikis, tad pastaciau kazka sau uz bragiai (2 kilolitai
uz duris pries desimteti), bet rezultatas vidutinis, nes apacioj nebuvo
slenkscio.