Tema: Re: busto paskola
Autorius: Kenis
Data: 2018-02-09 20:52:23
parašėm paraišką Luminore pirmadienį, aptarėm sąlygas, tikslaus procento
nepasakė kokį duos, bet preliminariai pasakė kad bus ne mažiau 2%. Aptarėm
kitas sąlygas, kaip ir viskas ok, sako sprendimą (pasiūlymą) pateiksiu dar
šią savaitę iki penktadienio, sprendimas galios 3 mėnesius, per tą laiką
jeigu situacija pasikeis (pasikeis pajamos, keisim darbą ar dar kažkas,
išskyrus kitų paskolų paėmimą) pažadėjo, kad pasiūlymas liks galioti,
perspėjau prieš pildant paraišką, kad didelė tikimybė, jog keisiu darbą
artimiausiu metu, pasakė, kad svarbu iki pasiūlymo pateikimo nekeisčiau ir
viskas, o paskui nors ir tvanas. Atėjus penktadieniui pasiūlymo nėra, bet
skambina vabybininkė fėjai ir jau gieda visai kitokią dainelę, mol "aš čia
negaliu užtikrinti to pasiūlymo galiojimo 3 mėnesiams, norime, kad jau iš
karto kredito sutartį po pasiūlymo pateikimo pasirašytumėme" ir dar pridūrė,
kad geriau aš darbo nekeisčiau iki kredito sutarties pasirašymo, pažadėjo
pasiūlymą pateikti sekantį pirmadienį-antradienį. Antradienį paskambino vėl,
užgiedojo kažkoky jau sušvelnintą tarpinį variantą tarp pirmo ir antro, galų
gale pateikė pasiūlymą penktadienį, kuriame nurodyta 2,09% palūkanos,
aprašytos kitos sąlygos, galiojimas nurodytas vis dėl to 3 mėnesiai, tačiau
prirašyta, kad palūkanos gali keistis per tuos 3 mėnesius.

Žodžiu, konkretumo jokio. Kai statytojas pabaigs būstą statyti iki sutartų
80% eisim dar į SEB, tikiuosi bus geriau :(

"liteonas"  parašė naujienų news:p5eous$8dt$1@trimpas.omnitel.net...

Luminor ?

"bezas"  parašė naujienų news:p5eng0$75t$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek cia aplinkui pasakojo pereina per visus bankus susirenka ka duoda.
Tada isisrenka geriausia varianta ir vel kaip keks...  per bankus ratuku
(su dainele, o tas va tiek siulo)kol lieka vienas.
Reikia idemiai sutartis skaityti nes kazkuris bankas tikrai turi
cepajavo konstantą.

On 2018.02.07 11:24, skipped wrote:
> Sveiki
>
> Paprotinkite. Visi kartoja, kad su banku butina deretis del marzos. O
> konkreciai kuriuo momentu deretis: kai teiki paraiska, kai gauni
> preliminaru atsakyma is vadybininkes telefonu, kai gauni pasirasyta
> pasiulyma ir eiti i kita banka?
>
> Aciu

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 16864 (20180207) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com