Tema: Re: Nedidelės medžio pjovimo staklės
Autorius: bzik
Data: 2018-02-09 14:52:17
mano temos atveju kalba apie "diy table saw". Tik aš vietoj sandartinio
diskinio noriu įdėt galingesnį pjūklą - apsistota ties Rebir RZ3-85/2250.
Reikia kiek gražesniam išilginiam pjovimui, nei gaunasi pjaunant ranka
su prisukta kreipiančiąja - sunku išpjaut plonesnes detales, išlaikyt
vienodą storį. Į kokybišką ir detalų pjovimą nepretenduoju. Kol kas visi
darbai statybinės medienos apdorojimo lygmeny. Kažkada pavasarį planuoju
sulipdyt.