Tema: Re: Liregus vs Schneider
Autorius: qwerty
Data: 2018-02-08 14:02:31
ABB irgi turiu nebloga kaina, tik jis brangesnis uz Schneideri ir
subjektyviai ziurint nera grazesnis, todel is svarstomu saraso iskrito.
Apskritai kiti rimti gamintojai nesvarstomi del kainos ir grizimo I
grazu/negrazu stadija.
Todel ir ziurima I Liregus kuris tinka pagal dizaina, bet yra brangesnis, ir
Schneideri kuri as subjektyviai laikau geresniu gamintoju ir jo kaina
geresne turiu.

"Gk"  wrote in message news:p5f3b5$hs2$1@trimpas.omnitel.net...

Pasidomek Abb,kaina gera ir kokybe padori, ir laidams kasioti nereiks
atsuktuvu sukinet

Gediminas

--
Gediminas