Tema: Re: garažai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-05 10:28:21
Aš pats nuomoju butą Perkunkiemyje ir man mistika su tais garažais. Aišku,
čia valdžios prakolas, kad leido pirkti be garazu, bet yra jau kaip yra. Bet
aš nelabai suprantu pačių gyventojų. Vakare rasti kur pastatyti mašina -
užpisanti misija. Atvažiavęs suki ratus, gaišti laiką ir galiausiai pastatai
mašiną kokiam užkampyje, per visokias išmaltas kaldajobinas, kokio purvyno
viduryje. Ok, suprantu, perkant butą už 40kEUR, investicija 5kEUR į aikstele
gali atrodyti tuo metu didele. Todel pozeminis parkingas tuscias, o kiemai
uzgrusti bilekaip. Bet yra alternatyva - nuoma. Pats vystytojas pateko i
savo spastus - turi daug nereikalingu vietu, kuriu niekas neperka. Nuomos
kaina menesiui - 20 EUR. Ir vakare parkuojies kaip baltas zmogus, o ryte
ateini į šiltą ir tvarkinga automobili. Kas cia per taupumas toks durnas,
kuris nu visiskai nepagristas....

"Arj"  wrote in message news:p5937s$nq8$1@trimpas.omnitel.net...

saip dar daug nuo statytojo politikos priklauso.
pvz perkunkiemyj savo laiku pardavinejo butus po 200kLT, ir garazus uz
50kLt, kitur - butus po 300kLt ir garazus uz 20kLt.

"TT"  parašė naujienų news:p51nju$gfb$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Kokios grubiai dabar statomų naujų namų su garažais/ požeminėm aikštelėm
vietos kainos Vilniuje?

[Žiūrinėju nusipirkt jau pastatytą mūrinį garažą, matau kainas nuo grubiai 5
iki 6,5k eur, ir tada bandau suprast, po kiek gi pardavinėja naujai
pastatytus... ]