Tema: Re: Radiatoriu spalva
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-01-30 00:00:44
spalva itaka daro tik iki to momento, kol susivienodina kambario ir radiatoriaus T. Inesus (pajungus) salta radiatoriu i prisildyta kambari-juodas sparciau isils ir tiek. O jeigu salta pajunges, imsi ji sildyt-balto galia bus trumpa laiko momentu didesne, nes jis maziau siurbs siluma is kambario, kol ikais pats nuo vandens