Tema: Re: kompozitas lauko terasai, gal GreenDeck
Autorius: Rytis Hydro
Data: 2018-01-26 12:09:06
Mes pardavinejam vokiska Megawood ;). Turim pigesne alternatyva
TorroTimber (tokios pacios sudeties kaip ir MEgawood 75% medienos
pluosto ir 25% polimeru (nera jokio PVC). Pigiausia lenta 38,- Eur/kvm + PVM
Labiausiai kaista tas kas sudetyje turi PVC, kuo daugiau tuo labiau.
Musu gaminiai kaista lygiai tiek pat kaip ir to pacio atspalvio medis.
Kompozito lentos gali trukineti del neteisingos instaliacijos, broko
gamybos metu ir panasiai. Su Megawood dirbam 5metai, tai neturiu nei
vienos sutrukusios ar iskilusios lentos.
Visos terasos (tiek medines, tiek ir is WPC) turetu buti suformuotos su
nuolydziu.
Del blukimo tai beveik visos jos keicia savo spalva per pirmus metus
(vienos tamseja kitos siek tiek blunka), tik del savo galiu pasakyti kad
jos nesiplemuoja (tai yra vienodas spalvos kitimas). Paskui ji nebekinta.