Tema: Re: Duso sienos
Autorius: gopenzo
Data: 2018-01-26 10:44:44
foto neturiu, čia dušas sodyboj, pirty.
kraštų netepiau, nes pas mane gavosi dežutė |_|, tai sudėjus tik kampus
silikonu praėjau. tvirtinau papraščiausiais varžtais, plokščia galvute,
juodais. nekilmingi, dėl to kažkiek rudyja.

tiesa, buvo pradėjęs lašėt ekscentrikas prie maišytuvo, tai truputi
dregmės įgėrė per skylės kraštus, bet kadangi tai sodyba, tai per daug
nesiparinu. galėjau skylės kraštus silikonu irgu užtept, turbūt būtų
padėję. daugiau bėdu kaip ir nepastebėjau.

manau tą plokštę sėkmingai galima kokiais skystais vinim klijuot.