Tema: Re: Kaercher - gaidziai, arba kur atitaikyti elektrinio varikliosepetelius?
Autorius: Zanas
Data: 2018-01-19 21:17:04
pas mane 7 klases nuluzo ausinimo sparnuote, irgi rode kaip viso
variklio keitima, bet isardziu isejo ta sparnuote sutvarkyti(prasisuko
plastikiniai slicai virsuje variklio), manau prasiardyk laisvu laiku ir
pats susitvarkysi bus ir paciam idomu ir sutaupysi.
sepetelius galima virinti su "spot weld" jei ten kazkokie alia
vienkartiniai.