Tema: Re: rekuperacija
Autorius: bzik
Data: 2018-01-19 10:33:33
mano planus kažkada patrumpino žmona. Jai visokiuose viešbučiuose miegot
trukdo ventiliacijos garsai. Pasakė, kad jokio ūžimo nepakęs :)

"liteonas"  wrote in message news:p3saaf$jc$1@trimpas.omnitel.net...

tai va plia, is pradziu kaip ir uzsideges buvau deti, bet dabar pamacius
gyvai (dar ten negyvenu) kas darosi kartais vakarais, tai ima abejones....
Pats sildysiuos dujomis

"none"  parašė naujienų news:p3s9o9$vpd$1@trimpas.omnitel.net...

garantuoju, kad rekuperatorius pripūs tos smarvės iš lauko.

On 2018-01-19 10:19, MS wrote:
> kurena, gal 2/3 ant kk, namai stovi tankiai (sodai). Artimiausi kaimynai
> gal už 20-30m. Lauke, kai salta ir nevejuota jauciasi stipriai. Namie
> viskas OK.

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 16761 (20180119) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com