Tema: Re: Kam? Kodėl?
Autorius: bzik
Data: 2018-01-18 10:58:43
jei po betonu nedėsi šiltinimo, nėra prasmės lygint. Nebent labai aukščiai
skiriasi. Pas save dešimtis m2 ūkiniuose pastatuose betonavau elementariai
pasilyginęs gruntą. Pasikloji plėvelę drėgmės izoliavimui, išsistatai lygius
ir pili. Tik aš aukščio ir cemento netaupiau, tai betono gaunasi 9-15cm.

"Audrius"  wrote in message news:p3pkjb$sp9$1@trimpas.omnitel.net...

Na namuose taip ir padaryta su juodgrindėm, bet čia laabai trūksta rūsio
aukščio, vadinasi smėli naudosiu tik minimaliai išlyginimui.