Tema: Re: Nuoteku garsas
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-12 16:26:08
Palyginti reikėtu su paprastais viensluoksniais lenkiškais :) Tai tada
supranti, kad tie izoliuojantys yra arčiau špižinių, nei neizoliutų..

O šiaip - dėžė iš gipso ir grūdi vatą, arba perki prabangia vamzdžiams
paruošta (dažniausiai ten šiltinimui skirta).

Pas mane eina keli stovai plastikiniai, tai ir alkūnės nereikia, kai
papila šūdai iš 3 aukšto besibaladodami į sienas, atrodo kad išlys
pažiūrėt kas gyvena.