Tema: Re: siltinimas
Autorius: Nioka
Data: 2018-01-11 22:58:08
Eko vata gaunasi sandariau, lyginant su miner. ar akmens vata, o tuo labiau
lyginant su polistirolu. Bet 40cm storis tikrai perteklinis. Sandarios
tokios šiluminės varžos medžiagos 20cm sulaiko 97% šilumos (t.y. šilumos
nuostoliai 3%), 25cm sulaiko 98% šilumos. Toliau didinant šiltinimo storį, -
šilumos sutaupymas yra tiek mažas, kad neatperka šiltinimo medžiagos kainos.
Dažniausiai šiltinimo medžiagos storiu bandoma kompensuoti prastas šiltinimo
medžiagas arba nekokybišką darbą, dedant šiltinimo medžiagas. Tačiau pučiant
Eko vata to tikrai nereikia :)