Tema: Re: Klausimas signalizaciju specams
Autorius: Arunas D
Data: 2018-01-10 21:26:45
is foto sunku situacija suprasti, panasu i neteisinga davikliu apjungima
esant dvivarzei jungimo schemai. Kaip workarounda, kad davikliams pagavus
judesi zonos gedimo indikacija neknistu proto, galima sistema perjungti i
vienvarze schema, tam reikia 013 sekcijoje uzgesinti 2 parametra. Viskas
veiks kaip priklauso, tik prarasi zonos sabotazo indikacija nutraukus laida,
paprasciausiai sistema tokiu atveju matys atvira zona.