Tema: Re: Varteli?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-04 12:12:02
O su kokiu svarmeniu ant grandines nepritraukinetu?

"DJ"  wrote in message news:p036nq$gb3$1@trimpas.omnitel.net...

Na su tokiais vyriais nieko nebus.
Norėtusi kažko tokio kaip būna tos kojos, nes spiruoklė pradžioj labai
jau triukšmingai uždarinėja, o po  to išsitampo ir nuo vėjo gūsio
atsidarinėja :)
Ten daugiau yra bėdų su tais varteliais, bet jų jau neapsiimsiu spręsti. :)

DJ