Tema: Re: Kur dėti hidroforą kad nesigirdėtų?
Autorius: zycha
Data: 2009-06-12 17:05:48
turiu tokį siurblį Vodalej dabar daržam laistyti plius pakelti vandenį
rankiniu būdu. Bet tai kad jis paduoda tik 400l/h nors ir 6atm. Tokiu b8du,
jis paduoda tik apie 110ml/s. Tai yra, aprūpintu tik vieną kraną vienu metu
vos vos (kai baigtusi išsiplėtimo inde vanduo). Tokioje situacijoje, nuėjus
į dušą praustis, jei kas atsuks kriauklės kraną ar nuleis vandenį tulike,
liksi be vandens stovėti :(
Reikia kad siublys padavinėtų kokius bent 0.5L/s
Bet čia mano teorija.
Galima imti galingesnį, priviso dabar kineitiškų TAIFU (daug kas sako vengti
jų), kurie duoda po 2-3m3/h ir kainuoja apie 350lt. Bet jam reikia nemažai
vandens, o pas mane šulinyje jo tik 70cm :(