Tema: Re: Makrofleksas supudo medi
Autorius: sail
Data: 2009-06-09 13:06:08
Va cia tai tiesa, pritariu simtu procentu. Pas mane 60% normalaus stogo,
kita dalis apsiltinto stogo. Tai su neapsiltintu nei problemu, nei vargo,
prieziura paprasta iki negaliu, apsiltinima ant perdangos sumetei ir gatva.
Ir tuo paciu baidarei dziovykla yra.

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
> Na, cia taupumas lemia. Jau ne is pirmo girdziu-sekanti syki, jei
statysiu-darysiu taip, kad palipes i palepe stoga matyciau! Siltinti reikia
perdengima o ne stoga! Per amzius taip darydavo. Visos gegnes
ventiliuodavosi, atsiradus pratekejimams-jis iskart matydavosi, tad
neatideliojant buvo galima lopyt. O dabar? Kol prasimusa tas vanduo per
apsiltinta stoga-jau buna per velai-viskas supuve. Aisku-seniau zeme tiek
nekainavo, tad palepes isnaudot tiek nesinorejo.  Kita vertus-kartais ir
salta palepe-oi kaip pravercia.

> [...]
Tvirtina, kad net mazas purskalo kiekis toje vietoje supudo medi 2-3 cm. O
kaip tuomet su mediniu langu remais?