Tema: Re: Duju vamzdis bute
Autorius: gopenzo
Data: 2017-12-11 13:57:40
man keitė skaitiklio vietą viršuliškėse prieš kokiu 10 metų. galvojau
ateis, užsuks dujas ir viską padarys. nifiga...įsijungė bulgarkę,
nupjovė vamzdį, dujos veržiasi,žiežirbos eina... aš visas šoke... užkišo
kažkokį skuduriuką, nuėjo į mašina, užsriegė vamzdį. grįžo, prisuko
skaitliuką ir visogero.