Tema: Re: Akyto betono konstruktyvas
Autorius: Ig
Data: 2017-12-02 22:29:01
O kodel pamatas turi vaikscioti?
Jei pirmus metus nevaiksciojo, tai gruntas jau nusistovejo.
Taip, betkuri siena gali itrukti del prasto pamato. Jei seina vienalyte, tai tikrai gali plysys atsirasti. Bet sunkiai isivaizduoju didesni nei keliu mm plysi (pas save tik apie 0.1mm tinko trukima radau).
Jei jau tikrai neramu pasidarys, tai elementariai apsiltinsi nama 5-10cm ir gausi A klases sienas ;)
Kiek pigiau toks namas kainuoja nezinau. Gal ir nesmarkiai. Bet kai stataisi pats, tai kur kas paprasciau TIK sienas ismuryti o ne, sienas ismuriti ir jas siltinti - taip daugiau visokios velniamos. Toks buvo mano pasirinkimas.