Tema: Re: Elektrine vs vid.degimo lapu putykle
Autorius: bzik
Data: 2017-11-15 13:02:18
ligos aktualu į derlių orientuotiems sodininkams. Kaštonus jau sunaikinau,
nes pabodo sugraužti lapai nuo vasaros vidurio.
Nerandu motyvo tvarkyt ir rudens vaizdą verst vasara. Kaimynystėj turiu porą
bobelkų, kurios liguistai žiūri į kiekvieną lapą. Laimės jų veiduose 0 :)

"tranzoo"  wrote in message news:ougrfg$dbl$1@trimpas.omnitel.net...

dar - lapus reikia surinkinet del kenkeju ir ligu. kastonu lapus patartina
iskart degint.