Tema: Re: Isvezti spiziu ir gelezis
Autorius: gopenzo
Data: 2017-11-15 10:48:51
emp nemokamai ima butinę, dėl metalo nežinau.

pas mane tai buvo baldų nemažai išrinktų išmetimui ir buvo radiatoriai
špižiniai, dar ten visokių vamzdžių atliekų. tai iš skelbiu.lt atvežiavo
ir viską nemokamai išvežė, nes teoriškai už radiatorius turėjo sumokėt.

bet jau ant murzių užsiroviau tai nu nafig, po jų to nešimo turėjau visą
laiptinę plaut :/