Tema: Re: Puodas 7litru nepridegantis tinkantis indukcinei
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-11-09 13:33:02
su indukcinėm yra niuansas dėl pridegimo. Kadangi aš pats irgi gaminu,
tai tą labai gerai pastebėjau, kai prieš 3 metus perėjau nuo dujinės
prie indukcinės. Ant indukcinės net sriuba įmanoma prideginti. Apie
kitus gaminius net nešneku.
O WOLL'u labai nusivyliau savo laiku. Kainavo daug, susidėvejo greitai,
indukcinei netinka (titanas). Tikiu, kad jie ir kitokiu gamina, ne tik
titaninių, bet čia toks pastebėjimas nesusižavėti brangiais brandais.