Tema: Re: To Elektros tinklams
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-07 20:12:12
su pasitvarkusiais daroma taip:
a) paziurima koks yra ivado galingumas ir suskaiciuojama kiek nuo paskutinio patikrinimo galejai suvartot elektros energijos, varydamas niena nakti maksimuma, koki tik leidzia automatas. Ir tai bus teiseta!
b) ateinama ziema, kaip didziausias vartojimas ir patyliukais sutvarkius apskaita ziurima, kiek kw/h suvartojai per tarkim 5dienas. Sis suvartojimas priimamas uz konstanta ir padauginama is dienu skaiciaus, nuo paskutinio patikrinimo.

Zodziu-saskaitos isstatomos kraupios ir svarbiausia, kad teismas, nereikalaudamas jokiu irodymu, jas uzkabina zmogeliui.