Tema: Re: Sklypo pardavimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-11-06 10:54:59
Nebaisiai senai savo sklypa pardaviau, tai idejau skelbima ir laukiau.
Agentai paprastai tada skambina pagal skelbima ir siulosi, bet man net
neskambino. Ima jie ten kazkoki %, tai matyt per mazas navaras gaunasi,
nes sklypas popigis buvo.
Kai ieskojau NT pirkti, tai vengiau agentu, nes su jais kaip klientui
sunku buvo susineketi. Realiai ir pirkti ir parduoti geriau be ju.
Nebent tu sedi UK ir net neturi kaip nuvaziuot nuotrauku padaryt.