Tema: Re: buitinių el.variklių remontas
Autorius: bzik
Data: 2017-10-30 12:26:28
variklis buvo su įgimtu broku. Ilgiau padirbus max apsukomis garsus skleidė
nuo pirkimo. Kiti greičiai buvo ok, jų kasdienai pakako, tad problema
toleruota. Taip pradirbo 9m. ir garsai sustiprėjo. Sutepiau. Keliems
mėnesiams padėjo, bet į tą laiką dar labiau padilo. Reiks ardyt ir žiūrėt.
Gal dar kažką galima pakoreguot.

"Gintas"  wrote in message news:ot6pjh$jba$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau atsidures panasioje situacijoje. Auksarankis sutaise viena vieta,
sugedo kita. Sutaise ta-po dienos dar kita sugedo. Pradejo birti akyse. Va
tada ir nusprendziau, kad matomai yra labai ismintingai paskaiciuota, kad
visu komplektuojanciu detaliu  resursas butu daugmaz vienodas.