Tema: Re: AG Service - gera kontora jmj
Autorius: Kurmis
Data: 2017-10-10 19:53:22
ateiciai pasistenk ka nors kita trukdyt, nei AG servisa. tu jau nepirmas ir
nepaskutinis i ta suda iklimpai.
man  idomu ar tikrai ta plokste palinko, nes jei ir taip, tai pigiau per
visokius vajulitus ar saltukus susirast meistra ar tik dali, kurios reikia.
zodziu nusibaudei, isgyvensi ir negrysi ten kita karta.
Kurmis