Tema: Re: Neuztenka sroves tlf kraut?
Autorius: svyt
Data: 2017-10-12 18:36:41
nu, man vienas masinis dave visus 12v vietoj 5. bet del amperu neturejau
niekad bedu, o eksperimentu ir krovikliu yra ir buvo pas mane marios.
dazniausia beda per ploni kiniski usb laidai, net testeri su 2A usb
apkrova turiu nusipirkes bandyt kroviklius ir usb kabelius. Viskas
prasidejo nuo to kad ijungus navigacija ir max pasvietima phabletai seda
vietoj to kad krautusi. beto, esant senoms batarkems irgi irenginiui
reikia gerokai daugiau sroves kad bent nesestu.

svyt/ bmw530