Tema: Re: liko radiatoriai po renovacijos
Autorius: leo
Data: 2017-10-07 05:52:12

--

pas mus irgi tik turtingi. Yra kazkokie taip vadinami "smetoniniai", kurie grazus. Nesu mates, tik apsviete mane. Sake, kad neipirksiu.
Galiu kazka ir maisyt, bet tikrai yra grazus premium segmentas turtuoliams.

Tarybinius galbūt irgi galima pagrazint - smeliuot, lakuot, plaut vidu kazkaip su slegiu. Tik neapsimoka

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/