Tema: Re: ortakio skersmuo ir alkunes
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2017-10-05 13:08:15
2017-10-04 20:47, Nioka rašė:
> Aciu. Logika daugmaz aiski. Kadangi neplanuoju mokytis vedinimo
> projektavimo, tai bandysiu suktis be skaiciavimu :) Panaudosiu didesnio
> skersmens vamzdi kad kompensuoti posukius/alkunes ir tiek...

Aš visą sistemą montuočiau tokio diametro, koks yra išėjimas nuo
gartraukio.

Prieš alkūnes turėtų būti tiesūs ruožai, berods 3x diametras. Jei
nesigauna - tiek to, šiuo atveju jie nekritiniai.

Pasijungiant į šachtą skylę daryčiau pagal vamzdį, o sienos viršų
šachtos pusėje nuskelčiau, jei gaunasi.
Paprastai ir piktai.

Jie įrenginių į tą patį vamzdį jungiasi daugiau, vamzdyną reikia skaičiuoti.

--
Brzęczyszczykiewics^Hz