Tema: Re: Sienos lyginimas
Autorius: Nioka
Data: 2017-10-03 17:45:11
Su metaliniais majakais tikrai nesudėtinga tinkuoti. Nors pas mane dabar
tinkuotojas ir majakus pasidaro iš to paties tinko. Po to drebia, nubraukia,
palaukia kol pakietėja ir šlapindamas paviršių užtrina. Nieko sudėtingo.
Reikia tik pagaut kokio skystumo skiedinį drėbt ir kada jau užtrininėti. Dar
kartais atšoka drebiant ir dažniausiai tiesiai į akis :)